Το φυσάει και δεν κρυώνει 55χρονος από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος στην προσπάθειά του να κάνει ανάληψη κερδών από διαδικτυακό παιχνίδι, τον περασμένο μήνα, έπεσε σε παγίδα και έχασε περίπου 60.000 ευρώ. Το θύμα της απάτης είδε να αυξάνονται τα κέρδη του σε διαδικτυακό παιγνίδι που συμμετείχε, όταν όμως προσπάθησε να «τραβήξει» τα χρήματά του και να ενταχθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που είχε δηλώσει, του τηλεφώνησαν και του ζήτησαν να καταθέσει 1.000 ευρώ, προκειμένου να αποδεσμευτούν τα χρήματά του.
Πείστηκε και μετά εκείνη τη συναλλαγή έχασε επιπλέον 58.000 ευρώ από αναλήψεις που έκαναν. Ο ίδιος προσέφυγε στις διωκτικές αρχές και κατέθεσε μήνυση, όμως ακόμη και σήμερα τα πρόσωπα που εμπλέκονται εξακολουθούν να του τηλεφωνούν ζητώντας να καταθέσει και άλλα χρήματα. Επιρρίπτει μάλιστα ευθύνη στην Τράπεζα, καθώς δεν ενεργοποίησε το σύστημα της αποστολής επιπλέον κωδικών ασφαλείας, με συνέπεια οι αναλήψεις να μην γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο.
«Είχε κερδίσει χρήματα από διαδικτυακό παιχνίδι. Είχε βάλει 250 δολάρια που έγιναν με τον καιρό 15.000 δολάρια. Τότε του ζήτησαν να καταθέσει επιπλέον 1.000 ευρώ για να απεγκλωβιστούν τα κέρδη του και να πάρει τα χρήματα», περιέγραψε στη Voria.gr ο συνήγορός του Γιάννης Φωτίου. Ο 55χρονος κατονομάζει το πρόσωπο που του τηλεφώνησε από αγγλικό τηλεφωνικό αριθμό. «Με ενημέρωσε ότι ο λογαριασμός μου έχει αδρανοποιηθεί και για να ενεργοποιηθεί έπρεπε να καταθέσω τα χρήματα σε συγκεκριμένο λογαριασμό με συγκεκριμένο όνομα δικαιούχου με ελληνικά στοιχεία», κατέθεσε στη μήνυσή του το θύμα της απάτης.
Αφού κατέθεσε τα 1.000 ευρώ, η γυναίκα που συνομιλούσε μαζί του με πρόσχημα να συμπληρώσει τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού απέκτησε πρόσβαση στο e-banking του. «Στη συνέχεια μου ζήτησε να κάνω ταυτοπροσωπία μέσω του viber με τη δικαιολογία ότι θα μου επέστρεφε τα 1.000 ευρώ. Όμως διαπίστωσα ότι στο διάστημα οκτώ λεπτών που έλειψα από τον υπολογιστή, είχαν πραγματοποιηθεί εν αγνοία μου δύο συναλλαγές», σημειώνει στην καταγγελία που έκανε στην αστυνομία. Όπως συγκεκριμένα ανέφερε, στην πρώτη έγινε ανάληψη 50.000 ευρώ και αμέσως μετά, στο επόμενο λεπτό, ανάληψη 7.900 ευρώ. Το εντυπωσιακό ήταν ότι η γυναίκα με την οποία συνομιλούσε εξακολουθούσε να είναι το τηλέφωνο, εκτιμάται πως αυτό συνέβη επειδή προσπαθούσε να αποσπάσει και άλλα χρήματα. «Τη ρώτησα για ποιόν λόγο έκανε τις αναλήψεις και απάντησε πως έγινε λάθος και ότι θα τα επέστρεφε αμέσως», σημειώνεται στη μήνυση. Ωστόσο μέχρι πριν από λίγο καιρό όχι μόνο δεν είχαν επιστραφεί τα χρήματα, αντίθετα αξίωναν την κατάθεση επιπλέον 10.000 ευρώ για να του επιστρέψουν όσα του άρπαξαν.
Έδωσε πράσινο φως η Τράπεζα
Το θύμα της απάτης θεωρεί πως στην υπόθεση εμπλέκονται οι διοργανωτές του διαδικτυακού παιχνιδιού και πρόκειται να καταθέσει συμπληρωματικά στοιχεία μετά τη μήνυση που υπέβαλε στην αστυνομία. «Προφανώς και έχουν σχέση με τους διοργανωτές. Μιλούσαν άπταιστα ελληνικά, τηλεφωνούσαν από αγγλικούς αριθμούς και δεν σταμάτησαν να του τηλεφωνούν για το επόμενο δεκαήμερο», τόνισε ο κ. Φωτίου.
Η ένστασή του όμως είναι ότι το σύστημα της Τράπεζάς του, από το οποίο αφαιρέθηκαν τα 57.900 ευρώ δεν τον προστάτεψε από τις ανεξέλεγκτες αναλήψεις των απατεώνων με την αποστολή επιπλέον κωδικών ασφαλείας σε κάθε άλλη συναλλαγή πέραν της πρώτης. «Ενώ στην πρώτη συναλλαγή με την κατάθεση των 1.000 ευρώ που αποδέχτηκε του έστειλαν κωδικό πρόσθετης ασφάλειας, στη συνέχεια μόνη της η Τράπεζα χαρακτήρισε τον συγκεκριμένο λογαριασμό ως «έμπιστο» και ενέκρινε χωρίς κωδικό ασφαλείας τις άλλες μεταφορές χρημάτων. Μόνον σε αυτή την Τράπεζα ακολουθείται η συγκεκριμένη πολιτική και γι’ αυτό έχει ευθύνη στην απώλεια των χρημάτων», υποστήριξε ο συνήγορος υποστήριξης κατηγορίας του 55χρονου. Ακόμη αναφέρει πως το θύμα άμεσα ζήτησε από την Τράπεζα να μπλοκάρει τις συναλλαγές με την ανάληψη των δύο μεγάλων ποσών, ωστόσο αυτό δεν έγινε και έχασε τα χρήματά του. «Έπρεπε οι συναλλαγές εφόσον το ζήτησε να ακυρωθούν», τόνισε ο κ. Φωτίου.
Πηγή: voria.gr