Το Πάσχα πλησιάζει και όπως είναι λογικό έρχονται στην επικαιρότητα τα είδη της εποχής, μεταξύ αυτών και οι λαμπάδες της Ανάστασης.
Σε αυτό το τελευταίο η Θεσσαλονίκη έχει την τιμητική της, καθώς η επιχείρηση των αδερφών Γεράκη στο κέντρο της πόλης κάθε χρόνο γίνεται viral με τις πρωτότυπες λαμπάδες που φτιάχνουν, οι οποίες δράττουν τις περισσότερες φορές τη θεματολογία τους από την τρέχουσα επικαιρότητα.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ΑΠΕ- ΜΠΕ, φέτος στις πωλήσεις βρίσκονται πολύ ψηλά οι λαμπάδες «Μετρό Θεσσαλονίκης» και «Σοκολάτα Ντουμπάι».
«Έχουμε ήδη διαθέσει πάρα πολλές λαμπάδες Μετρό και άλλες τόσες έχουμε σε παραγγελίες και κρατήσεις. Η λειτουργία και η είσοδός του στην καθημερινότητά μας μάλλον έχει αφήσει καλό αποτύπωμα κι έτσι μας τις ζητούν ξανά και ξανά, ενώ η μόδα Ντουμπάι που πάει σχεδόν παντού, από γλυκά μέχρι φαγητά και τσουρέκια, δεν μας άφησε απ’ έξω», λέει ο Αλέξης Γεράκης.
Από τα χέρια τους παίρνουν κάθε χρόνο χιλιάδες λαμπάδες και όλο και περισσότερα σχέδια προστίθενται με την επικαιρότητα να δίνει αρκετές φορές την ιδέα όπως στην περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης μιας και θα είναι και το πρώτο Πάσχα που θα χρησιμοποιηθεί από τους πολίτες.
Το 1988 στην πρώτη χρονιά παραγωγής με λίγες λαμπάδες μόνο για φίλους και συγγενείς ο πατέρας τους ξεκίνησε διστακτικά την επιχείρηση και σήμερα τα δυο αδέρφια ετοιμάζουν σχεδόν όλο το χρόνο λαμπάδες για να προλάβουν τις παραγγελίες επιστρατεύοντας τη φαντασία τους και την εμπειρία στον επαγγελματικό τους χώρο μαζί με την τεχνική. Έχουν μάλιστα φτάσει σε σημείο οι λαμπάδες τους από τη Θεσσαλονίκη να κάνουν υπερατλαντικό ταξίδι και να φτάνουν μέχρι και την Αυστραλία.
«Καλοκαιρινές διακοπές εσείς, λαμπάδες εμείς, Χριστούγεννα ο κόσμος όλος και εμείς κάνουμε πασχαλινή σεζόν για να προλάβουμε τις παραγγελίες . Στο εξωτερικό κάνουν θραύση κυρίως όσες λαμπάδες έχουν πιο έντονο το ελληνικό στοιχείο όπως το σουβλάκι με απ’ όλα μέχρι και τζατζίκι, το ουζάκι ,το μπουζούκι , η ποντιακή λύρα και το κλαρίνο αλλά και λαμπάδες που αποτυπώνουν τα φίλαθλα συναισθήματα του κόσμου», λέει ο κ.Γεράκης.
Συμπληρώνει πως τα τελευταία 20 χρόνια έχουν κατασκευαστεί πάνω από 2000 σχέδια και με τον αδελφό του συνεχίζουν ακάθεκτοι ενώ είναι ανοιχτοί σε προτάσεις που μπορεί να προκύψουν από φίλους, το οικογενειακό τους περιβάλλον και τη μεγάλη οθόνη .
«Οι μισές λαμπάδες(με σχήματα) μας προέκυψαν από ιδέες των πελατών μας. Εξάλλου, είναι προτεραιότητα μας ο πελάτης και μας κάνει χαρούμενους όταν βλέπουμε τις δημιουργίες μας σε πολλές φωτογραφίες στα social media και σε δεκάδες βίντεο στο tik tok όπως γίνεται ήδη με την λαμπάδα Μετρό», καταλήγει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.